duminică, 27 ianuarie 2008

Wigan 1 Chelsea 2, Reactii

Avram Grant:
"Un gol si o pasa de gol, astazi Nicolas Anelka a jucat excelent. Anelka este atacantul care nu trebuie sa demonstreze absolut nimic, deci noi nu am riscat cu nimic cind ne-am bazat pe el. Cred ca impresiile mele despre el au fost cit se poate de juste, dar nu il apreciez doar pentru acest meci."

"Cel mai important - pastram un stil de joc al echipei, necatind la numarul mare de jucatori indisponibili. Shaun Wright-Phillips si Steve Sidwell precum si alti jucatori s-au decurcat bine si asta demonstreaza ca jocul echipei s-a imbunatatit in ultemele trei luni. Am imbunatatit stilul de joc, spiritul de echipa, putem juca ce vrem chiar si pe un teren care nu corespunde nivelului de joc in Premiere League."

"Nu ma intereseaza ca presa nu ne mai mediatizeaza ca inainte. Ma ocup cu treaba mea la club din prima zi. Jurnalistii sa faca treaba lor cum inteleg ei mai bine, nu voi vorbi despre nimic altceva de cit fotbal."

S-a vorbit mult despre incidentul dintre jucatorul gazdelol Michale Brown si Claude Makelele. In repriza a doua, Brown l-a lovit pe francez dupa care acestuia i s-a acordat mult timp ajutor medical chiar daca actiunea se petrecea in partea opusa a terenului. "Nu cred ca a fost intentionat, dar Claude a suferit o interventie chirurgiacala recent, iar arbitrul nu a luat in consideratie acest lucru si a hotarit sa prelungeasca meciul. In astfel de cazuri arbitrul trebuie sa opreasca meciul"

Steve Bruce:
"Am avut sansa noastra in acest meci de cupa. Din pacate nu ne-a reusit un meci frumos din cauza terenului. Ambele echipe au facut tot pentru ca meciul sa devina foarte greu. Terenul este asa cum este, nu putem face nimic acum - sa ne justificam ar fi incorect. In curind terenul va arata mult mai bine, poimine pe ea joaca echipa noastra de rugby!"

"Golul lui Anelka a rezultat din greseala noastra in incercarea de a crea un offside> Impotriva unui asemenea atacant nu este oportun sa risti in asa fel, tocmai de aceea stim care e pretul lui. Am vorbbit despre acest lucru c echipa, trebuia incurcat sa preia acea centrare..."

Bruce spera ca Brown nu va fi pedepsit pentru incidentul cu Makelele: "Din cite am inteles, nu a fost nimic serios, am intrebat toata echipa daca au vazut ceva dar nimeni nu a vazut ce s-a intimplat. Jucatorii lui Chelsea s-au agitat prea tare in fata arbitrului din cauza ca Makelele a cazut. Nu inteleg ce s-a intimplat si nici de ce discutam despre acest lucru."

Niciun comentariu: