vineri, 18 ianuarie 2008

Anelka - Il voi determina pe Drogba sa ramina

Nicolas Anelka are de gind sa-l convinga pe Didier Drogba sa ramina la Chelsea. Aceasta este intentia jucatorului care a raspuns la intrebarile jurnalistilor in timpul unei conferinte de presa.

Viitorul lui Drogba pe Stamford Bridge ramine in ambiguitate dupa debarcarea lui Jose Mourinho din septembrie, atacantul exprimindu-si dorinta sa paraseasca clubul,intr-un interviu acordat chiar la inceputul sezonului revistei France Football. Anelka insa este de parere ca ar fi un gest necugetat si prostesc sa pleci de la Chelsea.

Chiar daca Drogba este de citeva zile in serviciul nationalei ivoriene de fotbal, Anelka va incerca sa-l convinga sa ramina la club cind acesta revine la antrenamentele echipei. "Cred ca cind Didi revine voi vorbi cu el deoarece el nu stie ce se intimpla cind pleci din Anglia. Stiu pentru ca eu am facut-o si mi-a fost greu in afara campionatului englez. Trebuie sa ramina pentru ca nu va mai gasi nicaieri ceea ce are la Chelsea si in fotbalul englez."

"Am vorbit cu el la telefon si i-am spus despre intentiile mele de a juca impreuna, nu stiu sigur ce si-a propus pentru viitor dar eu cred ca daca ramine ne vom descurca bine impreuna. Drogba este o mare vedeta in Anglia si la Chelsa, toti il iubesc, daca va hotari sa pleci, ce putem face? - dar eu ii voi spune ce cred eu."

Anelka crede ca timpul nu este in favoarea lui Drogba. "El are 29 ani, daca va dori sa revina va fi foarte greu. Eu am plecat cind aveam 20 deci aveam toata viata de fotbalist inainte, am revenit, la aproape 30 de ani, daca faci un pas gresit este greu si s-ar putea sa regreti. Nu regret ca am plecat de la Arsenal, stiam ce am de facut. Cind Real Madrid vine dupa tine este greu sa refuzi."

"Nu stii niciodata ce se poate intimpla in viitor. Am facut ce trebuia sa fac si sunt fericit ca am invins in Champions League, deci nu am regrete, asa este viata."

Anelka a fost supranumit 'Le Sulk' pentru personalitatea si caracterul acestuia dar fostul jucator al echipelor Arsenal, Real Madrid, Liverpool, Manchester City, Fenerbahce si Bolton crede ca porecla nu ii este caracteristica.

Anelka crede ca nu ii este potrivita deoarece nu se refera nici la viata personala a acestuia nici la modul de a juca fotbal. "Este gresit pentru ca daca intrebati oamenii cu care am lucrat, nu va vor spune niciodata ceva rau despre mine. Nu imi place sa vorbesc prea mult. Poate lumea crede ca sunt arogant sau ceva asemanator dar eram foarte tinar, nu vorbeam engleza de aceia era greu pentru mine"

Niciun comentariu: