duminică, 20 ianuarie 2008

Birmingham 0 Chelsea 1, Reactii

Antrenorul principal al echipei Chelsea, Avram Grant a laudat rabdarea jucatorilor sai dupa ce Claudio Pizarro a adus victoria in finalul partidei cu Birmingham. Trupa lui Grant a trebuit sa tina piept unei echipe foarte determinate care le-a creat destule probleme pina cind Pizarro a preluat cu capul in minutul `79, un corner a lui Juliano Belletti.

Victoria pastreaza distanta de Manchester United si Arsenal iar Grant crede ca echipa sa a meritat victoria. "Chiar daca golul a venit tirziu, noi am avut mai multa posesie cu exceptia celor 10 minute din finalul primei reprize. Nu ne-am creat prea multe ocazii dar totusi am creat citeva oportunitati pina cind am reusit ceva. Birmingham a jucat cu multa daruinta si determinare, au un spirit bun de echipa, s-au luptat bine dar noi am meritat victoria".

"Ei au luat puncte de la Liverpool si Arsenal si era important sa cistigam aici. Au pierdut doar 1-0 si la Manchester. Este foarte greu sa joci cu aceasta echipa, ei stiu cum sa se apare si se descurca excelent pe contratac deci trebuie sa ai rabdare impotriva lor. Am avut rabdare pentru ca in astfel de jocuri nu ti se ofera multe ocazii, mai ales pe propriul lor teren."

Grant a ramas multumit si de Pizarro care a inscris prima data dupa victoria 3-2 importiva acelorasi Birmingham in primul meci al acestei campanii. "A fost unul din cele mai bune jocuri ale sale. S-a descurcat bine cu atributiile lui si a meritat golul. A fost bine executat."

Grant este de parere ca Shaun Wright-Phillips este incert in vederea meciului din semifinala Carling Cup impotrica lui Everton, dupa ce a fost schimbat in prima repriza ca urmare a unei accidentari la picior. "Nu arata bine dar vom astepta sa vedem cum sta treaba defapt. Shaun a avut un parcurs foarte bun, meciul cu Tottenham si se pare ca trebuie sa pierdem jucatori aflati in forma buna. Sper sa se intoarca cit de curind este posibil."

Alex McLeish, bosul celor de la Birmingham, crede ca echipa sa a platit pentru ocaziile ratate. "Astfel de jocuri arata importanta loviturelor din faza fixa, doar asa puteam pierde astazi. Randamentul jucatorilor a fost foarte bun. Le-am creat celor de la Chelsea destule emotii dar nu am fost recompensati pentru asta. Macar fanii au apreciat jocul nostru bun. Am avut 15 minute de exceptie inainte de pauza cu mai multe ocazii la poarta adversa, doar nenorocul a facut ca scorul sa ramina alb."

Niciun comentariu: