joi, 17 ianuarie 2008

Franco Di Santo - micul argentinian al lui Chelsea


Chiar daca nu exista confirmare oficiala se pare ca Chelsea l-a transferat totusi pe Franco Di Santo. Chelsea a platit £3.4 milioane clubului din Chile, Audax Italiano, pentru a-si asigura serviciile lui Di Santo, un argentinian talentat de doar 18 ani, care isi va intilni noii colegi chiar in acest weekend.

Bucuros ca reactia fanilor echipei Chelsea privind transferul sau este benefica, Di Santo nu crede ca timpul si conditiile meteorologice din Londra pot deveni o problema pentru acesta.

"Nu imi pasa daca este foarte cald sau ploua torential, de aceea nu vad nici o problema, vreau succes de aceea ma voi adapta oricaror conditii," spune acesta in intreviul acordat pentru Olé.

A fost apoi intrebat daca ii vine sa creada cit de repede au evoluat lucrurile ajungind sa devina cunoscut la o virsta atit de frageda. Sigur ca nu se astepta si nici nu se astepta sa se plateasca o gramadade bani pentru semnatura lui.

"Nu, de loc. Intr-un an jumate totul s-a petrecut foarte repede. Am jucatin Copa Libertadores si pentru nationala Under-20 in turneul sud-american din Paraguay.

"Intr-o perioada scurta de timp, am reusit sa obtin ce altii nici nu viseaza. Asta ma face foarte fericit... Parca era maiieri cind, aveamdoar 14 ani, am mers de capul meu in Chile, mi-am urmat visul."

Di Santo este desigur foarte entuziasmat de Chelsea si de jucatorii echipei de la care spera sa invete si mai multe.

"Mi-am propus sa invat. va fi ca un vis sa ma antrenz cu Drogba, Kalou, Lampard, Wright-Phillips, Shevchenko si Anelka, pe care l-au cumparat recent."
Argentinianul descrie oportunitatea de a juca in aceeasi echipa cu Drogba ca ceva iesit din comun si asteapta cu nerabdare weekendul in care va ajunge in sfirsit la Londra.

"Voi urmari meciul echipei din weekend, Ma voi pregati la capacitate maxima si voi oferi ce am mai bun. Sunt gata sa fac tot ce-mi cere antrenorul Avram Grant, desigur daca inteleg ce imi cere(ride)."

Di Santo crede ca este privelegiat ca poate evolua alaturi de jucatori ca Drogba si spera sa realizeze performante la fel de notabile atit pentru club cit si pentru Argentina.

"Imi doresc sa confirm la cel mai inalt nivel, intre timp trebuie sa urmez o cale... Nu vreau sa-i dezamagesc pe cei care au incredere in mine, inspecial pe cei din Mendoza(localitatea de bastina). Sper sa-i pot ajuta pe oamenii care nu au un loc de munca..." a incheiat argentinianul

Un comentariu:

Anonim spunea...

Super transfer, imi place cum arata, are ceva cu Ronaldinho....