miercuri, 16 ianuarie 2008

Drogba ar putea ajunge la Barcelona


Didier Drogba nu exclude posibilitatea si chiar ar fi "foarte fericit" daca ar forma un cuplu de atac cu Samuel Eto'o la formatia catalana Barcelona.

Achizitionarea lui Nicolas Anelka pentru £15milioane a adus din nou in gura lumei subiectul plecarii lui Drogba la alta echipa la sfirsitul sezonului competitional.

Barcelona nu isi ascunde admiratia fata de Drogba care se pregateste acum alaturi de conationalii sai ivorieni pentru Cupa Africii, atacantul la rindul sau aratindu-se interesat de transfer insa recunoaste ca Barca va fi nevoita sa plateasca mult pentru serviciile sale.

Drogba il elogiaza pe Eto`o in ultimul sau interviu: "Imi place la Samuel dinamismul, insticntul golului, viteza si simplu fapt ca este indispensabil pentru Barcelona"

Internationalul Camerunez, Eto'o i-a raspuns lui Drogba cu aceeasi nota, exprimindu-si dorinta de a juca cu Dragba intr-o echipa, lucuru care, dupa spusele acestuia a fost foarte posibil in trecut cind acesta a negociat insecret cu fostul tehnician a lui Chelsea, portughezul Jose Mourinho.

"Am fost la Londra si m-am vazut cu Mourinho la un hotel. Am avut o discutie foarte lunga si interesanta dar nu am ajuns la nici un acord.

"Sunt lucuri care nu se pot explica, nu stiu de ce a cazut transferul la Chelsea. a fost foarte foarte demult. Oricum, Didier era la curent cu privire la negocierele mele cu clubul Chelsea" a spus Samuel Eto`o

Barcelona are acum unul din cele mai de temut atacuri din lume cu jucatori ca Ronaldinho, Eto`o, Messi, Henry, Bojan Krkić, Giovani dos Santos si Gudjohnsen. Presa speculeaza ca conducerea ar dori indepartarea lui Ronaldinho si Deco urmind sa inlocuiasca antrenorul Frank Rijkaard cu Jose Mourinho.

Un comentariu:

Anonim spunea...

cred k Drogba nu e atat de naiv k sa mearga la barca. ce sa fak el acolo? nu cred sa aiba sanse acolo